sahabat-2 !

Salam 1 Malaysia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera .. ahaks !

#Random 1
ehem .. new entry setelah dibuang segala habuk yg melekat dekat blog ni . ehehehe .. lama betul aku tak update .. aku sibuk kerja *sibuk ke ?* haha .. ade la sibuk sikit ..

#Random 2
ha , aku dpt adik sedara baru .. 2 org . ehek ! n , puasa ni n raya ni maybe terbaikk .. sbb nenek aku ada kt rumah aku .. insyaallah , kalau ada rezeki , nenek tinggal dgn ktorg je la ..

#Random 3
tentang Mr.J .. huhu .. aku da pun lepaskan .. da dpt pengganti .. yg comel , baik hati , jaga hati .. hehe . Mr.W yg slalu caring .. sbb tu aku syg dea . walaupun aku mengaku , bkan senang nak lupakan seseorg yg dlu .. tp tak susah utk mendapatkan yg terbaik . asalkan , bersabar , redha n pasrah dgn takdir .


1 org cakap-2:

Yanty Lee said...

lama nye menyepi baru de update.

life goes on ye yunk!

semua catatan adalah hak milik Nurul Ain Nahar @ Si Kenitt