sahabat-2 !

Semoga Allah Tutup Pintu Hatiku

Assalamualaikum readers :)


hari ni aku rasa mood aku ckup-3 tak baik . aku pernah cerita ttg Mr.J kan . Jimmy namanya . dea da pun terima aku . memang aku exited sgt .. first time dea jupe aku , aku rsa dea caring gila bila aku tak lalu nak mkn . dea suapkan aku walaupun dpan org ramai . n msa pilih bju dea ckp bju yg aku pilih tu oke sgt . aku beli tnpa byk tnye . n semalam , aku ada kluar tgk movie dgn dea n mmber aku . dea comel je mse tgk movie tu . tp ?? lpas klua dri tgk movie , dea seakan-2 berubah . maybe sbb aku tak cantik . dea makin kurg lyn aku . mse aku snap dgn dea , dea mcm takmauu . aku kecik hati bila dea mcm tu . bila blik dri The Curves smlm , dea msih oke . ada juga guna perkataan syg kt aku . tp mse aku da smpai putrajaya , dea terus lupa kt aku . tweet pun tak reply . text pun tak reply . bila aku terbaca 1 tweet dea tu , aku terus rasa nak nangis . dea happy dgn perempuan yg dea berSKYPE tu . aku terus sms dea . dgn cara baik aku text dea . 1 pun tak berbalas . melainkan phone dea ditutup . aku kuatkan hati . n terus tido . tiba-2 tak smpai beberapa jam aku tersedar dri tido sbb teringt kt dea . aku check sms , log call , tweet , lgsg takda dari dea . aku terus menangis . aku sedih sgt . n aku minta pengakuan dari dea . aku tak ksah walau dea tak bole terima aku . skurg-2nya aku tak tunggu mcm org tak betul kt sini . sbb aku still syg dea . aku harap sgt Allah tutup pintu hatiku drpd menerima or mencintai manusia yg belum pasti . da beberapa bulan pintu hatiku ditutup . tiba-2 terbuka utk org yg salah . kenapa ?? besar sungguh dugaanmu Ya Allah . k la .. smpai sini je cerita aku . Assalamualaikum


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 org cakap-2:

BuLaT AvanZatO said...

miahahaha alohhh sodih2...
meh cnie den crikkan calon sesuai :-)

semua catatan adalah hak milik Nurul Ain Nahar @ Si Kenitt