sahabat-2 !

NDZ Kosmetik


huhu , seminggu lebih tidak mengupdate entri .
so , today aku nak crita , serba sedikit pasal produk yang baru aku guna ni . jeng3 ! khas utk sesape yang ade mslh kulit . mcm jerawat tuuu . klik sini pas tu , korang klik sini utk ke halaman depa . ha , aku gune 3 produk buad mse skrg ni . n kesannya , memang bg bukti . nak tgk ? picit sini , pas tu tekan sini

pas tu tgk kt bawah ni



Sabun & UV Whitening

Sapukan krim selepas wajah dikeringkan secara menyeluruh dan tipis.
Ulangi cara pemakaian diatas sebanyak 3-5 kali sehari setiap kali selepas mencuci muka ( hanya untuk peringkat awal)
Bagi wajah yang bermasalah jeragat yang serius penggunaan krim digalakkan berulang kali walaupun tanpa dicuci lagi pada waktu siang (berulang kali tetapi tipis)
Peringkat awal pemakaian kulit muka akan merasa sedikit perit dan gatal (bagi sesetengah jenis kulit) teruskan pemakaian ini menandakan produk mula bertindak balas untuk membuang sel-sel mati.

Magic Cream
Bagi kulit yang sensitif digalakkan menyapu krim untuk mengelakkan alahan untuk kulit.
Boleh digunakan sebelum/semasa pengunaan krim
Juga sesuai untuk kulit bermasalah seperti gatal-gatal,kudis dan kurap.
Gunakan secara berasingan

sebelum . awww ! byk jerawat !





ni lha hasil dea skrg ;)

so ? nak try ? kalw nak , leh contact aku .

add FB aku dlu lha yuks !


0 org cakap-2:

semua catatan adalah hak milik Nurul Ain Nahar @ Si Kenitt