sahabat-2 !

Alhamdulillah


Ya Allah aku bersyukur kerana di beri peluang untuk hidup :')
ari ni aku nak up entri pasal kehidupan aku pd tahun ni . sbb hari ni dah last day for 2011 :)
so , kalau nak tahu , tahun ni (2011) adalah tahun yg penuh dgn pengalaman , pengajaran , kenangan manis , pahit , tawar , masam , masin . HAHAHA ! dan aku rse , byk yg manis . aku syg akak2 n abg2 smua . yg menjaga aku dri awal smpai skrg . yg mnyayangi aku sbg adik sndri . yg bantu aku waktu aku susah . Alhamdulillah sbb Allah dah mempertemukan aku dgn dorg . aku bersyukur sgt sbb Allah kurniakan aku dgn org yg betul . segala yg berlaku ada hikmahnya . wlwpon ade yg perkara yg pling2 bruk berlaku pun , itu adalah 1 pengajaran yg perlu djadikan iktibar utk diri aku . aku berdoa agar kau panjangkan jodoh kami semua sampai akhir hayat kami . HUUAAARRGGGHH ! sedih2 !

 

ni lah abg n akak yg paling3 ! aku syg :) TERIMA KASIH ALLAH . terharuuuu
#muke tak bole bla . bahahaha !

0 org cakap-2:

semua catatan adalah hak milik Nurul Ain Nahar @ Si Kenitt