sahabat-2 !

aku kaw dan mereka


sape sini suke tgk cter ni XD


tak paya bgtaw jln cter dea pon smue org taw da kot :') ksah dea mcm ksah aku . tp aku blom ending . pnjg lg ksah edop aku kan . aku ade sorg kawan , y pling rapat . aku tak ksah pon ptus dgn balak aku y dlu sbb balak aku jeles y aku rapat sgt ngn dea :) 

KAMI
aku perempuan :) but kaw laki . aku pendek , kaw tinggi . aku tak pna buad kaw nanges kan kan kan . tp kaw pna , sbb kaw tolak aku mse tu . tp bg aku , tu kenangan manis . sbb kaw BFF aku . sedar tak sedar , mse tu cpat sgt kan . 2001 - now . u're no 1 . wlwpon kaw agp ramai ag bff kaw kan :) tp aku taw , aku y pling special #perasan jap XD


kalw kaw nak taw weyh , aku menangis ble kaw tgalkan aku 1 ary tu . tp skrg , tengs weyh . kaw da sdar kan , aku still kawan kaw ;) HAHAHAHA 

MEREPEK DOWH !! hahaha !! :')
kite kann kawann :D

0 org cakap-2:

semua catatan adalah hak milik Nurul Ain Nahar @ Si Kenitt