sahabat-2 !

sorry


Assalamualaikum to all readers

first of all , i want to say sorry to mat-2 jambu yukks ! ekekeke . pasal ape ? aku . errkkkk -..- tak mampu nak berkata-kata . ni pd pndgn aku lha , aku geli dgn lelaki y jambu-2 . kalw macho , i loiiikkeee . smue ade pndapat msing-2 kan . tp kalw skdar nak bgurau , aku oke . tp kalw da style korg amek gambo smuenye mcm style pompan , sorry to say . geli mak ~ tp bkan smue lha , tp y jambu mcm gay tu y aku geli . erk , snang cter y mcm cover-2 'CUN' gitu . ala , paham-2 je lha . aku pon tataw asl . tp kalw dea nyah , aku tak geli . kalw jambu sgt-2 tu y buad aku geli :P 

JOM tengok >.<


FAKE ! haha , takkan aku nak ltak muke btol . sbb ni skadar gamba hiasan . korg phm-2 lha ek . ekekekeke . k , bye ^__^


2 org cakap-2:

♥Lady Ainaa♥ said...

SETUJU!!!! Hahahaha..ena pun geli ngan mat2 jambu ni...yg truk tu, sume bende nk pink...lau hnsem nak mapos macam pelakon korea tu xpelah gak, ni hitam legam plus berkarat...gigi pun xdew, nk jd mat jambu?? EEEWWWWW

aien sowad said...

haha , hambooiiii . ganaih bahasa dea :) ekekekeke . bia lha . tp kan , ain lbih menjurus kpade , org y mang nsem , but cover "AYU" .

semua catatan adalah hak milik Nurul Ain Nahar @ Si Kenitt